tisdag 17 november 2009

Ehm. Titel.

OK, så jag är några dagar sen. Jag har varit rätt trött under de senaste kvällarna nämligen. På dagtid har jag tillbringat ett antal timmar vid sjukhuset, för min brors räkning. Han har opererat blindtarmen och jag, mamma och pappa har turats om att hålla honom sällskap i väntan på att han ska få åka hem. Det finns inte alltför mycket att underhålla sig med där borta dock. TV4 visade en Disneyfilm med Lindsay Lohan för någon dag sedan, men det var nog det bekräftande undantaget. Det var en rafflande historia. Lohan spelade en snokande skolreporter. Hon och hennes kompisar spionerade på en lärare i dennes hem via en övervakningskamera. Integritet och Lindsay Lohan har aldrig funkat vidare bra tillsammans.


Stasi.


Så... Ett år med bloggen var det, ja. Tja, vad ska man säga... Det har gått fort. Vad har hänt på ett år? Hm. Jag skaffade en ny skärm. Översatte en film. Hyresgästföreningen, Jehovas vittnen och Bertmarks förlag hälsade på mig. Malin från Optimal Telecom ringde och krängde mig ett telefonabonnemang. Jag kollade in några filmposters. Min grävande journalistik avslöjade hycklar-Skurt... En hyfsad början.

Nej, nu är jag trött igen. Jag ska sova.
I nästa inlägg blir det lite Wikipedia-kuriosa. Hej så länge.

Inga kommentarer: