söndag 25 december 2011

Jag skaffade Facebookkonto och...

...efter det föll liksom det här stället i än djupare glömska. Ändå upptäckte jag att behovet fortfarande fanns kvar, på något plan.

Är en smula stressad för stunden, så jag valde kanske ett dåligt tillfälle för att ta igen åtta månaders frånvaro, men å andra sidan så fuck it. Det blir eventuellt juldagsfestande om en stund och mitt bedrövliga rosévin har inte låtit sig smakats på i kväll ännu. Åh, varför valde jag alkohol efter utseende? Testade skiten för någon vecka sedan och blev inte glad. Har för mig att etiketten på hyllan nämnde nånting om att smaken skulle ha en hint av geléhallon. "Mmm", tänkte jag och tyckte att färgen på vinet bekräftade detta, då jag av någon anledning inte insåg att samma sak kan sägas om T-röd. Jag borde verkligen ha lärt mig att inte lita på Systembolagets bedömanden vid det här laget.

Fasen, jag måste tvätta håret.

Inga kommentarer: