torsdag 27 november 2008

Utfyllnad

OK, jag tänkte att det kanske var bäst att få något skrivet här nu när det gått hela tio dagar sedan mitt senaste inlägg. Tio dagar... Vart tar tiden vägen?

Jag hade ett intressant ämne jag menade mig ta upp här för några dagar sedan, men jag tror att det får vänta lite till. Känner inte för att gå någonting på djupet här nu för stunden. Det får bli något spontant i stället.

Hm.

Det råder idétorka här. Inte mycket har hänt sedan sist, så jag hittar som vanligt ingenting nytt att berätta om... Jag har vänt fel på dygnet igen. Det är väl det enda. Sen har jag matat katter åt en bekant också, men det är väl nästan än mindre spännande att berätta om.
Jag... har sett på lite film... och merparten av serien 24:s första säsong. Alltid något.

Är trött. Hittar en bild att fylla ut resten av inlägget med så får jag återkomma om ett litet tag igen i stället. Hej så länge.


"Ditåt? Säker?"

Inga kommentarer: