söndag 10 maj 2009

Kortis

Nu sitter jag hos kamrater och surfar loss medan de andra kollar pa hockey. Jag hittar for ovrigt inte a, a eller o pa tangentbordet.åäö Ah, där var de. Glöm det då.

I dag fyller jag förresten 25.

Jepp. Jag återkommer snart igen.


UPDATE: OK, jag är tillbaka. Lika bra att fortsätta skriva; merparten av sällskapet stack iväg för att hämta pizza och jag blev sysslolös. Bra att bloggen finns då. Kasst att jag inte har något bra ämne skriva om bara. Hm.

Kanada - Ryssland: 1-1. Andra perioden. Offside nu. Holy shit. Där ser man.
Kommentatorerna säger smarta grejer. De understryker vikten av att ett lag inte bör låta det andra laget göra mål. Sen beskriver de vad som händer i bild, utifall att man är blind. Antar jag. Nu blev det reklam. Nu fortsätter det. Jag skriver rätt sakta tydligen.
Jag kommer nog inte att fastna för hockey den här gången heller.

Over and out, igen.

3 kommentarer:

Hannah sa...

Congrats! Kanske kommer det hända något otippat framöver... som man kan återkoppla till din födelsedag. Den som lever får se. :D

Martin G. sa...

Holy fucking rape! Grattis Jocke!

Joakim sa...

Tack och tack. :-)

Hannah: Det låter skoj. Jag får se till att leva nog länge då. ;)

Martin: Du är en poet. :D