fredag 9 januari 2009

Jag är hungrig

Hittade ett paket nudlar. Det får duga.

Sådär. Jag blandade i ketchup och lite dressing. Så här i efterhand vet jag inte om det var en jättebra idé.

Det är tråkigt att sitta här i lägenheten, men samtidigt vet jag inte vad jag hellre skulle vilja göra.
Har möten med hjälpfolk senare. Jag känner mig inte så jättesugen på att gå, men med tanke på hur lite kontakt jag har med omvärlden så känns det fel att inte göra det. Plus att jag kan handla (ätbar) mat på hemvägen.


"Mmm..."

Inga promenader har det blivit än heller. De enda turerna jag gjort mig ut ur lägenheten har varit till tvättstugan och katterna, som jag vaktar igen.
Suck, det är liksom så lagom roligt att ta tag i saker och ting när man inte har något större mål som motiverar en. Det räcker inte med de små sakerna. Tydligen. Fortsätter då att känna mig lika förslappad som tidigare. Saker är mest olika grader av tråkigt.

Fasen, tiden flyger ju iväg... Måste dra.

1 kommentar:

Martin G. sa...

Hoot hoot.

Min blogg kommer att uppdateras oftare numer :-)