torsdag 26 mars 2009

KK

I dag har jag gjort det igen. Kladdkaka. Jag skulle lagt upp en bild på den, men, ja...

För sent.

Den var OK. Jag är inte säker, men jag kan ha kommit att tröttna en aning på kladdkaka; har gjort ett antal genom åren nu. Det är faktiskt det enda jag bakar. Inte minst för att det är det enda receptet jag kan. Hade i och för sig ingen glass eller nåt annat tillbehör till kakan den här gången - vilket nästan fick mig att skriva att jag åt den au naturel, men en Google-sökning visade lustigt nog att att det kan tolkas som att jag åt den naken. En halvsanning på sin höjd.

Iusch. Är trött. Irriterande. Jag vill vara vaken.

Heh, snubblade nyss över en bild jag tog inne på ICA för några veckor sedan:


Den som gav grönt ljus åt motivet till den här kattsandsförpackningen hade antingen humor eller bråttom. Katten i lådan visar tydligt ett ansiktsuttryck i linje med "Do you mind? Jag skiter?" och lillen till höger tycks precis ha fått syn på Goatse-mannen (googla på egen risk - safesearch av) utanför bild. Sen verkar svansen på den förstnämnde vara bruten också. De här katterna har ingen bra dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Anngående dina alla kladdkakor, prova att använda olika livsmedel i smeten. Prova med mint, eller apelsin eller fugde glasyr ovanpå. (Fudge heh) Take care/Mellie

Anonym sa...

FUUUDDDDGGGGEEE THAT IS!=)