tisdag 24 mars 2009

Rätt OK

Ey, tänk dig följande: Du är inlagd sedan länge på sjukhus i väntan på ett viktigt organ för transplantation. En dag rusar en läkare entusiastiskt in i rummet och utbrister att man har hittat en donator! Den komiska twisten? Det är Keith Richards.

Ja, det var inte en anekdot från verkliga livet eller så, jag tyckte bara att det var en lustig tanke.

Jahapp... Vad händer annars då? Allt väl? Det är rätt OK här. Jag tror att det beror på solljuset. Föredrar vanligtvis regn framför sol, men måste erkänna att det känns rätt bra att se våren utanför fönstret. Köksfönstret, vill säga; rullgardinerna stannar nere här i vardagsrummet. Grannarna kan se om jag skulle surfa in på olämpliga grejer. I studiesyfte.

Det blev en kortis den här gången. Utfyllnad är utfyllnad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, tamejtusan våren har äntligen kommit, - och som jag har längtat. Snart fyller jag 23 och snart fyller du 25. Och snart bör man påhälsa dig i din lägenhet i Torsby, förövrigt.

;D

Joakim sa...

Du, du anar inte hur välkomna ni är hit, serru! Skulle hänga med er till Uppsala efterpå för att ser hur det ser ut där också. Om inte jag dyker upp hos er först då; har låtit min ängslighet stoppa mig hittills.